Niespodzianka! Piątek minął a ja spieszę aby Was nie rozczarować.        Idzie Wielkanoc a siedzenie przy stole rodzinnym, jeżeli w...

Piątkowe Podaj Dalej #3

     Niespodzianka! Piątek minął a ja spieszę aby Was nie rozczarować.
       Idzie Wielkanoc a siedzenie przy stole rodzinnym, jeżeli wierzyć social mediom, nie dla każdego jest przyjemnością. Więc dla ludzi, którym się ten czas dłuży wyjątkowo spieszę z pakietem ratunkowym - tekstami do poczytania pod zastawionym stołem. Podczas gdy reszta rodziny będzie debatować na temat PiSu, imigrantów i tego kto powinien hajtać się za kogo, kiedy i ile dzieci powinni mieć - tobie dedykuję chwilę błogiej ciszy i ucieczkę w świat tekstów rozrywkowych.
      Iza Łysoń dzieli się radami dotyczącymi fotografowania psów w schroniskach. Rady użyteczne i do zastosowania. Jak wiadomo dobra fotografia jest podstawą sukcesu w tym wypadku - wiele psów ogłaszanych jest w social mediach, na portalach ogłoszeniowych a tam podstawą jest dobre wizualnie przedstawienie zwierzęcia. Od dziś już wiecie jak to zrobić.
     Biegająca z psami natomiast opowiada o seminarium, na które aż żal wydawać pieniędzy - warto zerknąć, żeby wiedzieć jakiej sytuacji unikać... Lub, jeżeli jesteście ciekawi podobnie jak ja, by znać inną stronę opowieści i jeżeli się wybierzecie na seminarium - byliście uprzedzeni.
    Standardowo nie obędzie się bez tekstów ku radości czytania, i tutaj polecam blog Heart Chakry i Partyzantki. Tym razem Heart Chakra opowiada o zachowaniach niewybaczalnych, czyli za co Ru bezwględnie tupta na karnego jeżyka, natomiast Partyzantka dzieli się przemyśleniami na temat spacerów psich.
     I na koniec dwa DIY, pierwszy to PSIgodnikowy przepis na skrzynkę na psie legowisko. Stylowo, klasycznie i pięknie ze stosunkowo niskim nakładem finansowym. Można? Można! Drugi to Pinterestowa kompilacja przepisów na psie ciasteczka.
    I to byłoby na tyle w kwestii tekstów polecanych. Wesołych Świąt!

4 komentarze:

  1. Dziękuję za polecenie! :)

    Właśnie czytam o tym seminarium, jestem przerażona. A równocześnie cieszę się, że autorka miała odwagę napisać ten tekst. Zachowania niewybaczalne na pewno podam dalej, bo mam w planach tekst, który zmierzy się z tak często słyszanym od właścicieli psów "mój piesek może [wszystko], bo go kocham". Aghrrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam to gryźć, ale z zupełnie innej strony. Z miłą chęcią poczytam o tym u Ciebie, może akurat zostanę zwolniona z obowiązku pisania na ten temat :P Bo gotuje się we mnie na samą myśl ;D

      Usuń
    2. Napisz równolegle, co sądzisz i porównamy. :D

      Usuń
  2. Szczerze? Niby wiem ze samodyscyplina i te sprawy... Ale miałam nadzieje ze mnie wyreczysz z pisania na ten temat :D

    OdpowiedzUsuń